صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • گزارش تصویری: به مناسبت روز کارگز
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس در بخش بانوان
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس
  • گزارش تصویری: جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت
  • کاهش هفتاد و دو درصدی ابتلا به سالک در سال گذشته
  • ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت زنده‌گیری شدند
  • مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور به ورزشکار دختر مرودشتی رسید
  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • با کسب ۹ نشان طلا،نقره و برنز آینده سازان کشتی مرودشت بر سکوی دوم فارس ایستادند
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم غاصب کودک کش بود
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در شهرستان مرودشت
  • دیدار صمیمی مدیران با مردم، در مسجد الزهرا (س) مرودشت
  • رها سازی آب سد درودزن به منظور حمایت از تولید و کشاورزان مرودشت
  • حجاب وعفاف در جامعه باید نهادینه شود
  • چهار وزنه‌بردار فارسی در لیست جدید تیم ملی بزرگسالان ایران
  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  •  

     

    در جلسه شورای شهر رخ داد
    استعفای شهردار مرودشت با موافقت قاطع اعضای شورا

     
    3183
    :كد
    سه شنبه 26 خرداد 1394

    در جلسه امشب شورای شهر متن استعفای شهردار قرائت و اعضای شورا باآن موافقت کردند.



    به گزارش "مرودشت آنلاین"شهردار مرودشت که از مدتها پیش بحث استعفای وی جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقل محافل بود بالاخره در جلسه علنی دوشنبه شب شورای شهر متن استعفای خود را تقدیم این شورا کرد. متن این استعفا به شرح زیر است:

    ریاست محترم شورای شهر مرودشت

    با سلام

    احتراما اینجانب داریوش احمدی با توکل به خداوند متعال و با کسب اجازه از مردم ولایتمدار، شریف و قدرشناس شهر مرودشت و همچنین اعضای محترم شورای شهر و کلیه پرسنل دلسوز شهرداری مرودشت استعفای خود را تقدیم می کنم. خواهشمند است در صورت صلاحدید با استعفای اینجانب موافقت فرمایید.

    با تقدیم احترام

    داریوش احمدی

    پس از قرائت این متن توسط نادر امیدار رئیس شورای اسلامی شهر مرودشت، حاضران در جلسه به بیان مطالب خود پرداختند.

    حسین یعقوبی در ابتدا گفت که در این جلسه قرار بوده موضوع استعفای وی مطرح شود اما موضوع استعفای شهردار مطرح شده است. وی گفت با توجه به اینکه استعفای شهردار باعث یک کشمکش در شهر خواهد شد و انرژی زیادی از شهر خواهد گرفت همچنین این استعفا باعث خواهد شد تبعات آن دامن شورای شهر را بگیرد و بنابراین بهتر است دکتر احمدی استعفای خود را پس بگیرد.

    علی کرم مختاری نیز ضمن تشکر از شهردار به خاطر زحمات انجام شده و فعالیتهای صورت گرفته بخصوص در بحث آسفالت، برای وی در پست ها و مناصب بعدی آرزوی موفقیت کرد.

    ابراهیم همایون, علی اکبر همت، محمد علی خسروی، اسماعیل استواری و محمد حسن زارعی نژاد نیز ضمن برشمردن ویژگی های شخصی شهردار و سختی هایی که وی طی قبول مسئولیت با آن مواجه بوده است برای احمدی آرزوی موفقیت کردند.

    وحید همایون در انتها ضمن انتقاد از مجموعه عواملی که باعث پیش امدن این وضعیت شده است خطاب به مجموعه شهردار گفت که عدم وحدت رویه و مسایل سیاسی و جناحی برخورد کردن اعضای شورای باعث استعفای شهردار شده است. وی همچنین عدم تعامل بین شورا و شهرداری عمل نکردن شهردار و خودرای بودن وی و همچنین  سیاسی برخورد کردن شهردار را در این تصمیم موثر دانست. وی ضمن تشکر از شهردار و مناسب دانستن توان وی در انجام کارهای شهر از وی خواست در تصمیم خود صرفنظر کند. وی همچنین به شورا توصیه کرد در انتخاب سرپرست دقت بیشتری شود و فردی انتخاب شود که توان کافی را داشته باشد.

    نادر امیدوار نیز ضمن بیان مسائلی که در هنگام انتخاب دکتر احمدی پیش آمده بود عدم صداقت در هنگام انتخاب وی در بین اعضای شورا از مسائلی دانست که در بروز اتفاقات اخیر موثر دانست و از اعضای شورا درخواست کرد در انتخاب شهردار جدید نهایت صداقت را داشته باشند و به صورت کامل با او همکاری کنند.

    در انتهای جلسه دکتر احمدی گفت: در موقع انتخاب بنده رغبتی به پذیرش این مسئولیت نداشتم و به سختی ان را پذیرفتم. وی تمام مسائل پیش آمده و اختلافات را در راستای حل مشکلات مردم دانست و گفت شهردار و مجموعه شهرداری تمام تلاش خود را کرده اند.

    وی اضافه کرد با توجه به این اختلافات به صلاح شهر مرودشت دیدم که دیگر شهردار نباشم. احمدی گفت: گفته می شود استعفای من جهت حضور در انتخابات است ام با توجه به اینکه جناح بندی های شهر مشخص شده است و تیم های سیاسی بسته شده و بنده نیز در هیچ کدام از این تیم ها جایی ندارم ضمن اینکه ممکن است انتخابات استانی شود رغبت زیادی جهت حضور ندارم.

    احمدی در پایان ضمن تشکر از همراهی شورای شهر و همچنین کلیه پرسنل شهرداری و همچنین ادارات دیگر اضافه کرد از پیشنهادها و انتقادات رسانه به عنوان یک ابزار جهت استفاده از تجربیات و جلوگیری از انجام آزمون و خطا یاد کرد و وجود انتقادات را در جهت سازنگی دانست.

    به این ترتیب استعفای شهردار بدون مخالفت جدی اعضای شورا پذیرفته شد و شورا از این به بعد باید سرپرست موقت و سپس شهردار را انتخاب کند مسئله ای که با توجه به عدم هماهنگی اعضا با هم سخت و طاقت فرسا به نظر می رسد.  از افرادی که کاندیدای حضور در پست سرپرستی است و نام وی توسط یکی از اعضای شورا در همین جلسه مطرح شد مهیار قیصری است. ضمن اینکه به عقیده بعضی از اعضا انتخاب شهردار از بین اعضای شورای شهر اختلافات و مشکلات را همچنان زنده نگه خواهد داشت و باید به فکر انتخاب فردی توانمند غیر از  اعضای فعلی شورا بود.

    لازم بذکر است تنها غایب این جلسه شورا فریدون اتابکی بود.


     




    نظرات بینندگان
    پرسنل شهرداری  حیف که مردم از ریز کارها مطلع نیستند.اگر این پولهای زیادی که در این دوره به حساب شهرداری واریز شد(ارزش افزوده و پلاک 101و...)را به یه کارگر افغانی هم داده بودند تمام شهر را آباد می کرد ولی افسوس که با عدم مدیریت این پولها صرف گرفتن تعداد زیادی پرسنل مازاد و بیکار کردن تعداد زیادی پرسنل رسمی با تجربه و همچنین ریخت و پاشهای آنچنانی شد
    همکار  کسی که از ابتدا اختیار خودش و سرنوشت شهر را به دست یک عده سود جو و فرصت طلب داد می بایستی زودتر از اینها استعفاء می داد در هیچ دوره شهرداری این همه پول به حساب شهرداری نیامده بود افسوس که حیف و میل شد
    رحمان آقا رحیم!  با سلام شهرداری که هر کاری میکرد فقط بوی سیاسی میداد. فقط هوای دورو بر خودشو داشت. فقط از قدرتش برای بنر زدن و تعریف و تمجید خودش استفاده میکرد، حقش نیست به جایی برسه و نمیرسه. و با افتخار و قدرت می گویم : شهردار!!! بنده و امثال بنده که در سطح شهر زیاد هستیم تمام تلاش خود را می کنیم تا به جایی که حقت نیست نرسی. تا دیگر مردم شهر را هالو فرض نکنی.
    عليرضا  سلام چرا ميخواييد كسي روكه با وجدان كار ميكرد بد جلوه دهيداتفاقا شما كه اين حرفا رو ميزنيدبدنبال منافعتون هستيدما به دكتر احمدي يك خسته نباشي پاك بدهكاريم نبايد جواب زحمات ايشون وبعضي شوراهاي زخمتكش رو اينگونه بدهيم
    شهروند  باسلام متاسفانه بعد از چندین سال که شاهد کاری در شهر بودیم اتفاقات سیاسی باعث شد شهردار هم به فکر ارتقا درجه باشند اما خوب بود که ثابت میکرد کار کردن هدف اصلی اوست نه اینکه مدت معدودی مردم را دل خوش کند بعد به مقصود اصلی خود که مجلس است برسد و مثل سایر نمایندگان فراموش کند ه با رای مردم امده
    رسول  سلام خسته نباشی شهردار ظاهرا قدم اول برا کاندیدی مجلس برداشی .........انشاله هرجا باشی موفق باشی
    شهروند  مرحبا به عکاس مرودشت آنلاین. که عکسها شکار لحظه ها بوده از اعضا شورا. خوشحالی و ناراحتی رو تو چهره ها میشه فهمید سه تا از اعضا شورا اینقدر خوشحالند انگار که استعفای امیر کبیر جلوشون هست
    مهران  با سلام و خسته نباشید به نشریه خوب مرودشت آنلاین. به دوستمون سینا باید گفت که هنوز تیم احمدی رو کاره و تا شورا اونا رو هم قلع قمع نکنند منافع شورا مثل سابق هست. ولی مردم جواب شورا رو هم بزودی میدن جای نگرانی نیست.
    فربدونی  بیشتر ما مردم همینطوریم برامون اگر کار کنن توقعاتمون بالاتر میره خدایی جناب شهردار کارهای بزرگی کردن چرا همیشه میخواییم ادمای خوب رو بد جلوه بدیم ما همیشه میخواییم با هم رقابت کنیم خدایی باوجدانتون صحبت کنید
    روستا  افای همکار ایشون اگه اراده نداشت میموند والان بهترین الفاب هم بهش میدادن همین شورای شهر
    فاضل  دراین شهر ارزشها رنگ باخته اند اون که کار می کنه گناهکار هم است شورا ممنون ودستتان درد نکند دلتون خنک شد
    همکار  کسی که از خودش اراده ای ندارد چنین مسئولیت سنگینی را از ابتدا می بایستی قبول نمی کرد
    پوریا  باسلام واقعا حیف شدکه آقای شهردار استعفا دادند تازه شهرمان داشت رنگ و رو میومد به هرحال موفق باشند ما همیشه دعای خیر میکنیم و واقعا اگر اینطور که نوشتید قصد ورود به انتخابات را دارند انشالله پیروز شوند باتشکر فراوان از زحماتشان
    سیناا  از شورای شهر ممنونیم که منافع شخصی خودشونو به منافع شهر و مردم شهر ترجیح دادن شوراها شهردار خوب نمیخواستن یکی میخوستن مثل خودشون که به هدفشونم رسیدن مبارکشون باشه این موفقیتشون
    شهروند  هیچی دیگه همینو رو کم داشتیم .اونای که ادعای بلد بودن قانون وتهران و مجلس رو میکردند....
    مصطفی زرهپوش  بعد از چند سال یه نفر هم که کار می کنه افراد ی فکر منافع خود را در خطر می بینند چوب لای چرخ می گذارند
    همشهری  یا سلام خدا کنه کسی مجبورش نکرده باشه که مردم به راحتی نمیبخشنشون
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    2552
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari