صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • گزارش تصویری: به مناسبت روز کارگز
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس در بخش بانوان
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس
  • گزارش تصویری: جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت
  • کاهش هفتاد و دو درصدی ابتلا به سالک در سال گذشته
  • ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت زنده‌گیری شدند
  • مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور به ورزشکار دختر مرودشتی رسید
  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • با کسب ۹ نشان طلا،نقره و برنز آینده سازان کشتی مرودشت بر سکوی دوم فارس ایستادند
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم غاصب کودک کش بود
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در شهرستان مرودشت
  • دیدار صمیمی مدیران با مردم، در مسجد الزهرا (س) مرودشت
  • رها سازی آب سد درودزن به منظور حمایت از تولید و کشاورزان مرودشت
  • حجاب وعفاف در جامعه باید نهادینه شود
  • چهار وزنه‌بردار فارسی در لیست جدید تیم ملی بزرگسالان ایران
  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  •  

     


    شهردار مرودشت، آسفالت کوشک و رسانه ها

    نويسنده - خبرنگار: حسین مختاری

     
    2802
    :كد
    شنبه 15 آذر 1393

    موضوعی که اخیرا باعث شده احمدی در مواجهه با مخالفان قرار بگیرد آسفالت کوچه های کوشک است موضوعی که شهرداری نتوانسته به آن جواب قانع کننده ای بدهد و بهتر است بگوییم اصلا در پی جواب دادن به آن نبوده است.



    "میزان تحقق بودجه سال ۹۳ میتواند معیاری برای توانایی و مدیریت شهردار باشد"


    مرودشت آنلاین: این جمله ای است که داریوش احمدی پس از پیشنهاد بودجه ۲۵ میلیارد تومانی سال ۹۳ به شورای شهر در دی ماه 92 بیان کرد. بودجه ای که در سالهای قبل کمتر از ۲۰ میلیارد پیشنهاد میشد و در بیشتر موارد هم تحقق نمی یافت. اکنون پس از گذشت حدود ۹ ماه از سال ۹۳ به گفته احمدی تحقق بودجه از پیش بینی ها فراتر رفته و امید میرود در پایان سال نیز هیچ گونه کسری وجود نداشته باشد.


    مهمترین اقدام شهردار مرودشت برای تحقق بودجه اتکا به توانایی ها و امکانات شهردای و پرسنل آن است. برای تحقق این مساله از واگذاری پروژه ها به شرکت های پیمانکاری خودداری شده و پروژه های شهرداری بخصوص آسفالت معابر که از کارهای برجسته یک سال اخیر شهرداری است توسط ماشین الات بلا استفاده مانده خود شهرداری به انجام رسیده است.


    نگاهی به افکار عمومی نشاندهنده رضایت از دکتر احمدی است و این رضایت را میتوان در گفتار فعالان و سیاسیون شهر نیز دید اما موضوعی که اخیرا باعث شده احمدی در مواجهه با مخالفان قرار بگیرد آسفالت کوچه های کوشک است موضوعی که شهرداری نتوانسته به آن جواب قانع کننده ای بدهد و بهتر است بگوییم اصلا در پی جواب دادن به آن نبوده است. همین عدم پاسخگویی باعث شده تا بحث استیضاح شهردار نیز به میان کشیده شود که در حال حاضر با توجه به اینکه امور مربوط به شهرداری تا حد قابل قبولی خوب اجرا میشود و در ضمن پیدا کردن فرد جایگزین که توانایی های دکتر احمدی را داشته باشد سخت و زمانبر است به هیچ وجه به صلاح شهر و شهروندان نمی باشد و لازم است اعضای شورای شهربا کنار گذاشتن اختلافات خود با شهردار، با همدلی به فکر رفع مشکلات شهر باشند.


    اینکه چرا شهردار و مجموعه شهرداری در پی پاسخ دادن به مسایل مبهم پیرامون آسفالت کوشک نبوده اند میتواند دو دلیل داشته باشد:
    یا پاسخ قانع کننده ای وجود نداشته که در این صورت تنها راه، عذر خواهی و اصلاح روش است که متاسفانه رسم پسندیده عذرخواهی هنوز در بین مسولان ما جا نیفتاده است. و قطعا وجود چنین اشتباهی در میان حجم کارهای انجام شده چیزی از ارزشهای یک مدیر نمی کاهد. جواب دیگر به عدم توانایی روابط عمومی شهرداری در پاسخگویی به مطالبات و سوالات رسانه ها و افکار عمومی برمیگردد و بنابراین لازم است با فعال کردن این بخش مهم از شهرداری که زمانی یکی از پاسخگوترین روابط عمومی های شهر بود ارتباط مناسبتری با افکار عمومی برقرار شود.




    نظرات بینندگان
    شهروند  محمد فلاحی فک میکنه مسولین این سایت شب و روز با قمه دنبال احمدی هستن تا نفسشو ببرن.محمد فلاحی حالت خوبه؟سر حالی؟اوضاع؟
    محمد فلاحی  اخلاق رسانه ای حکم میکند که سخنان مخالفین فکری . جناحی . گروهی وووو خودتان را درجهت تنویر افکار عمومی راهم درج نمائید . بر احدی که پیگیر موضوعات اجتماعی شهر مرودشت میباشد پوشیده نیست . که مسئولین و دست اندرکاران این سایت از دشمنان قسم خورده جناب دکتر احمدی شهردارمردمی میباشند . وباز پوشیده نیست برکسی که نداند این سایت سخنگوی چه شخصیتی میباشد . جهت اطلاع شما سروران عزیزم همین نکته کافیست که عرض نمایم شخصیت و درایت جناب شهردار اینجا روشن میشود که به سادگی از کنار درج چنین مطالب خلاف واقع به سادگی میگذرد .والا میتوانست برعلیه کسانی که اخبارخلاف واقع ازجمله مسله آسفالت روستای کوشک را مطرح نموده اند به دلیل تشویش افکارعمومی شکایت نماید . ناگفته نماند کسی منکر آسفالت گلزار شهدای روستای کوشک وراه های ارتباطی به گلزارشهدا نمیباشد ولی اینگونه که شما بیان مینمائید نیست.
    مرودشت آنلاین: دوست عزیز اینکه گفته اید مسئولین این سایت دشمنان قسم خورده جناب شهردار می باشند نشان از بی اطلاعی شما از فضای رسانه ای مرودشت می باشد. حتی در همین مطلب هم می توان رگه هایی از خیر خواهی برای شهردار را دید. مطالب بسیار دیگری در مورد فعالیتها و اقدامات ارزشمند شهرداری منتشر شده است و این مطلب نیز به شهردار توصیه می کند که بی اعتنایی به فضای رسانه ای به نفع شهرداری نیست.
    محمد. فلاحی  دوستان عزیز .حداقل قدرت تحمل مخالفان خود راداشته باشین . وازدرج مطالب مخالفین فکری خود امتناح ننمائید . والا دراین شهر بسیارند سایتهائی که بشود به سادگی وبدون هیچ محدودیتی جواب ادعاهای بی دلیلتان رابرعلیه شهردار مردمی داد . ولی چقدر زیباست که خودتان شنوای افکار مخالفین خودنان باشید
    شهروند  شهردارمحترم اگر به این دوسوال جواب بده ممنون میشم. اول پول این اسفالتها از کجا اومده؟ دوم چرا در حالی که توی شهرنیازهای فراوانی هست به تاکید یک شخص معلوم الحال که نفوذ زیادی روی شهردار داره چرا 5500 متر مربع اسفالت وزیرسازی به مبلغ تقریبی 160000000تومن رو با خودیاری 29000000 تومنی انجام میده اما به منه شهروند فلکه معلمی میگه باید برای کوچتون هر متری 20000تومن خودیاری بدی.؟البته جواب سوالات معلومه. پول اسفالتها از ازادسازی پلاک 101 توسط نماینده به مبلغ 12 میلیاردتومن تهیه شده و مبلغ6میلیاردتومن هم عوارض الایندگی از پتروشیمی گرفتن که نصفش مال مردم بدبخت روستاهای اطراف پتروشیمیه که همشون سرطان گرفتن. انشالله اقای شهردار توی دوران مدیریتت یه گم اخلاق سیاسی هم باد بگیر. خودت واقعیات رو بگو... یاعلی
    مصطفی زره پوش  با سلام افرادی ک انتقاد میکنن کدوم رزومه بهتری را در شهرداران گذشته دیده اند حالا از اینهمه کار مثبت فقط همین یک قلم کار باعث انتقادتون شده.در ضمن اقای استواری خدایی با تمام وجود با دیگر عزیزان شورا وشهر دار گرامیمان زحمت میکشند اجرشان با خداوند منان
    شهروند  در سطح شهر همه میدونن که دکتر احمدی داره خدمت میکنه.تو این شهر اگه کسی بخواد خدایی کار کنه ی مشت ادم بیکار سیاسی میان جو سازی میکنن که موقعیت اون فرد رو خراب کنن.کمال تشکر و قدر دانی رو داریم از دکتر احمدی و بعضی از اعضای شورا مثل اقای استواری که واقعا دارن کار مثبت میکنن.خدا خیرتون بده
    شهروند  دوست عزیز مرودشتی چرا دیدتون اینطوره که همه رو دو دسته مکنین یا با ما یا علیه ما.خیلی کوتاه بینانه هست ک وقتی یکی یه انتقاد از کسی میکنه اونو مخالف و دشمن انتقاد شونده تویه همه زمینه ها و فعالیتها بدونید.من یه شهروند کاملا بیطرفم و برام شخص مهم نیست.فقط عملکرد رو میبینم.احمدی شهرداری هست با نقاط ضعف و قوت.حمایت بیجا از ایشون به ضرر شهر و شهروندان هست.اگه نسبت به قانون شکننیه شهرداری بی تفاوت باشیم اونا روز به روز بیشتر به خودشون حق میدن که قانون شکنی کنن.مشکل مردم شهر ما اینه که فراموش کارن.یعنی همیشه با کسی هستن که مسول هست.و بعد از مسولیت اون شخص و عملکردش فراموش میشه.خب احمدی تمرکز رویه اسفالت کرده و این طبیعیه اما این دلیل نمیشه که بگیم همه کارش خوبه یا بده.بابا شهردارای قبلم کارای کردن.چرا فراموش میکنید؟چندتاشو بگم.زیرگذر معلم.بلوار چمران.شصت متری.پارک پرستار.چشنواره پی سرا بنا.پارک پردیس.پارک حاشیه ای خلیج فارس.تپه شهدا.نامگذاری کوچه خیابونا.بوستان ملت و......
    مرودشتي  شما كه دور از گود نشستين حرف ميزنين..يه كمي هم عاقلانه حرف بزنين..كدوم شهرداري تا حالا اينقد اسفالت كرده بوده..اون وقت اسفالت كوشك در حد 100 متر مربع بوده..تازه اينم شهرداري پولشو گرفته..شما فقط يه مشت افراد فريب خورده اين و آن هستيد كه ميخوايد شهردارو خراب كنيد.بريد هر كاري ميخوايد بكنيد شما از حسادت داريد ميميريد
    شهروند  احمدی در ظاهر بهتر از بقیه به نظر میرسه و این از قبل قابل پیشبینی بود چون اگه یه فرد بومی کاراییش بهتر نباشه پس کی باید باشه؟ ولی بنظر من هنوز در حد و اندازه ادعاها ی خودش ظاهر نشده. هنوز نتونسه به ایده الهای یه مسوول برسه. هنوز اونقدری نیست که اینطور بعضیا ازش تعریف میکنن. مردم ما هم که کلا احساساتی. چشمشون به عقلشونه. فک میکنن اگه یکی یه کاری انجام داد دیگه قیم و صاحب بیت المالشونه. بابا 1000 تا کار خوب انجام بدی 1000 بار ازت تقدیر میشه و یک کار بد هم انجام بدی یک بار باید مجازات بشی. احمدی خودشو بیخودی بازیچه 4 تا بچه قرار داد و رفت کوشکو اسفالت کرد. ولی توهینی که به مردم کرد و جوابی برا این اشتباه نداشت خیلی بد بود. کاش یه معذرت خواهی ساده میکرد.
    مهدی  سلام.دکترد احمدی به هیچ عنوان کم کاری نکره.اسفالت کوشک در حد 100متر مربع انجام شده که شهرداری هزینه این کار رو دریافت کرده.همشهری عزیز اسفالت کوشک درامد زایی در پی داشته.کدوم شهردار مرودشت اینقدر توانمند بوده؟
    سینا  دکتر احمدی اگه هم که اشتباه کرده باشه بالیاقت ترین و کارامدترین شهردار تاریخ مرودشت هست که با برکناری وی ممکنه شوراها نتوانن شهرداری با کارامدی دکتراحمدی جایگزین وی کنند پس بهتره دکتر احمدی همچنان شهردار باقی بماند تا مرودشت روزبه روز به پیشرفت خود ادامه دهد و پیشرفت امریست که مرودشت سالهاست انرا به خود ندیده
    محمد دبیری  سلام جناب مختاری ممنون از وقتی که بابت نوشتن این مطلب گذاشتین منصفانه نیست که زحمات یک نفر بابت یک اشتباه کمکاری و... نادیده گرفته بشه متاسفانه راه پرسش و پاسخ در شهر ما نهادینه نشده اگر سئوالی از مسئولی پرسیدی خیلی ساده غرض ورزی خوانده میشه و متاسفانه همین دوستان مسئول میتونن با یک عذر خواهی ساده راه را بر جبهه گیری های سیاسی ببندند . سپاس مجدد بابت وقتی که بابت نوشتن این مطلب کردید خسته نباشین
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    2960
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari