صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • گزارش تصویری: به مناسبت روز کارگز
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس در بخش بانوان
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس
  • گزارش تصویری: جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت
  • کاهش هفتاد و دو درصدی ابتلا به سالک در سال گذشته
  • ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت زنده‌گیری شدند
  • مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور به ورزشکار دختر مرودشتی رسید
  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • با کسب ۹ نشان طلا،نقره و برنز آینده سازان کشتی مرودشت بر سکوی دوم فارس ایستادند
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم غاصب کودک کش بود
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در شهرستان مرودشت
  • دیدار صمیمی مدیران با مردم، در مسجد الزهرا (س) مرودشت
  • رها سازی آب سد درودزن به منظور حمایت از تولید و کشاورزان مرودشت
  • حجاب وعفاف در جامعه باید نهادینه شود
  • چهار وزنه‌بردار فارسی در لیست جدید تیم ملی بزرگسالان ایران
  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  •  

     


    واکنش عضو شورای شهر مرودشت به اظهارات شهردار

     
    2019
    :كد
    پنج شنبه 17 بهمن 1392

    در پی انتشار توضیحات داریوش احمدی، شهردار مرودشت در پاسخ به اظهارات محمدعلی خسروی، این عضو شورای شهر جوابیه دیگری ارسال کرده است



    به گزارش "ندای مرودشت"، در پی انتشار توضیحات داریوش احمدی، شهردار مرودشت در پاسخ به اظهارات محمدعلی خسروی، این عضو شورای شهر، جوابیه دیگری را برای این پایگاه اطلاع رسانی، ارسال نمود که به شرح زیر می باشد:

     شهردار محترم جناب آقای احمدی

     باسلام

    بدون مقدمه پاسخ فرمایشات جنابعالی را عرض می نمایم.

     1- روی سخن اینجانب در خبر مشاور غیرقانونی با برخی از اعضای شورای اسلامی شهر بوده و هیچ سخن و اعتراضی درباره جناب عالی نداشته ام؛ حال چگونه است که شما خود را همه کاره شورای شهر نیز می دانید و جواب انتقاد من از شورای شهر را می دهید؟که قضاوت را به افکار عمومی می سپارم زیرا که همگان می دانند شهرداری مجری اراده شورای شهر است؛ اما متاسفانه در شورای چهارم، شورای شهر حامی تخلفات و مجری شهرداری است!

     2- جناب شهردار محترم؛ فرموده اید: «می خواهم به مسائل عمرانی و توسعه شهر بپردازم» در پاسخ می گویم که چرا تاکنون هیچ برنامه عمرانی به شورای شهر ارائه نکرده اید؟ اینجانب آماده همکاری تمام و کمال با جنابعالی در عمران و پیشرفت مرودشت هستم پس لطفاً هرچه سریعتر برنامه های عمرانی خود را به شورای شهر اعلام فرمایید.

     3- جناب شهردار محترم، دو بار درباره انضباط مالی سخن گفته اید. در پاسخ می گویم که این انضباط مالی شما نمره 20 دارد!!!جناب شهردار محترم؛انضباط مالی مستلزم درآمد پایدار نیز می باشد که شما هیچ برنامه ای تاکنون به شورای شهر ارائه نکرده اید!

     جناب شهردار محترم؛ فرموده اید:«بی اطلاع از قانون نیستید و پایبند به قانون هستید» در پاسخ می گویم پس چگونه است که بدون مصوبه شورای شهر، تایید فرمانداری محترم و گزینش و تشریفات قانونی استانداری محترم، یک فرد غیربومی را مشاور غیرقانونی خود کرده اید و اختیارات شهرداری را دست مشاور غیرقانونی و غیربومی خود داده اید!؟ چگونه است که پایبند به قانون هستید اما به دستور قانونی استانداری محترم توجه نمی کنید؟!

     جناب شهردار محترم؛ فرموده اید: «در انتخاب مشاور به نظر اکثریت شورا عمل کرده ام». براستی شما که قانون را خوب می دانید آیا نمی دانید نظر اکثر شورا بایستی مصوب شود؟ فرمانداری محترم تایید کند و استانداری محترم مشاور شما را گزینش کند؟ جناب شهردار محترم؛ شما که در جلسه شورای شهر فرمودید: مشاور شما دارای 16 سال سابقه فرمانداری و 6 سال سابقه شهرداری می باشد. پس چرا حاضر نیستید که سوابق کاری و تحصیلی مشاورغیرقانونی شما در شورای شهر بررسی و تصمیم گیری و سپس مراحل قانونی دیگر طی شود؟!

     جناب شهردار محترم فرموده اید: «انتخاب مشاور از اختیارات اینجانب است و ایشان تمام وقت به صورت افتخاری در اختیار شهرداری است».در پاسخ باید بگویم که اختیارات شما با مصوبه شورای شهر است و در تبصره 5 ماده 11 آیین نامه استخدامی شهرداری های کشور انتخاب مشاور شهردار با موافقت شورای شهر است و بر اساس بخشنامه بودجه 1393 شهرداری های کشور، به کار گیری پرسنل بایستی با موافقت استانداری نیز باشد.

     جناب شهردار محترم. در کجای قانون آمده است که مشاور افتخاری در اتاق های شهرداری بچرخد و به کارکنان شهرداری امر و نهی کند!! در کجای قانون آمده است که اسناد و مدارک شهرداری از نظر یک مشاور افتخاری بگذرد.

     جناب آقای احمدی درباره اینکه گفته اید:«بسيارخوشحاليم كه عضو محترم شوراي اسلامي شهر باسابقه 7ساله،حالابه فكر نخبگان مرودشتي افتاده است» در پاسخ باید عرض کنم که با آغاز شورای سوم همواره حمایت از نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و... را در شورای سوم مصوب کرده ایم که مصوبات شورای سوم جهت مطالعه شما در شورای شهر موجود می باشد. اما متاسفانه با آغاز شورای چهارم و شهردار شدن شما برکناری اتوبوسی کارکنان شهرداری که فرزندان مرودشت هستند و بیشتر آنها کارشناس ارشد هستند، صورت گرفت و شما یک نفر را از نیشاپور آورده اید.

     جناب احمدی شهردار محترم؛ در آغاز شورای چهارم با رای گیری اولیه یکی از فرزندان بومی و تحصیل کرده مرودشتی (مهندس کاظمی) به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد اما شما که رییس شورای شهر بودید انتخاب قانونی یک مرودشتی را لغو نمودید و یک فرد غیربومی را بر خلاف قانون، اخلاق و انسانیت جایگزین یک جوان تحصیل کرده مرودشتی کردید! که متاسفانه اینجانب در آن جلسه نبودم وگرنه نمی گذاشتم.

     جناب احمدی درباره اینکه فرمودید: «از تنش با افرادی که به تعبیر خودشان قفل نمودن است پرهیز می کنید». در پاسخ می گویم که اینجانب محمد علی خسروی علاوه بر اینکه دانشجوی کارشناسی ارشد کشاورزی هستم، تخصص خاصی در قفل کردن تخلفات اداری، مالی، عمرانی و ... شهرداری را نیز دارم و به صورت فهرست وار برخی از تخلفاتی راکه در شورای سوم و چهارم قفل و مخالفت کردم را به عرض می رسانم.

     1-زمین شبکه بهداشت.

     2- دفن رسوبات پتروشیمی در کنار مسکن مهر.

     3- تغییر کاربری زمین چند هزارمتری در انتهای ژیان.

     4- قرارداد شهر بازی با مکان و شرایط قرارداد.

     5- جلوگیری از نصب کیوسک های زنجیره ای در پارک ملت.

     6- مخالفت با بودجه 92 که تنها مخالف من بودم و نهایتاً همه شورا به حرف من رسیدند.

     7- مخالفت با نرخ خدمات زمین های شرق مرودشت که از یک میلیارد تومان به پنج میلیارد تومان رساندم.

     8- قفل کردن ریختن خاک شور در چندکیلومتر بلوار امام علی (شصت متری) که پیمانکار را موظف کردم که کلیه خاک شور را بردارد.

     9- قفل و جلوگیری از ریخت و پاش در کمسیون ماده 11 در شورای سوم

     10- قفل تخلف بکارگیری مشاور غیرقانونی.

     11- مخالفت با زمین کنار کارخانه آزمایش که از 50 هزارتومان به 200 هزارتومان رسید که حدود 1 میلیارد تومان به نفع شهرداری تفاوت خواهد کرد.

     در پایان جناب شهردار محترم؛ دو نکته به غایت مهم را خدمت جناب عالی عرض میکنم:

     الف) اینجانب هیچ گونه هراسی ندارم از اینکه یک عده معلوم الحال در زیر اخبار سایت بر علیه من دروغ بگذارند. برای من قفل تخلف مهم است که الحمدلله صورت گرفته و میگیرد و خواهد گرفت.

     

    ب) جناب عالی در جلسه شورای شهر اعلام نمودید که مشاور شما 16 سال سابقه فرمانداری و 6 سال سابقه شهرداری را دارد. پس به عنوان عضو شورا که ناظر شهرداری است از جناب عالی می خواهم که سوابق کاری و تحصیلاتی مشاور خود را به شورای شهر اعلام نمایید تا من و همکارانم با نظر مثبت بررسی کنیم و تاکید می کنم که بکارگیری مشاورحتماً باید مراحل قانونی را طی کند، اگر شما و برخی از اعضای شورا همچنان بخواهید از این تخلف محرز حمایت نمایید و به قانون و دستور قانونی استانداری محترم توجه نفرمایید، تخلف شما را به استانداری فارس خواهم کشاند.

     

    خادم مردم شریف و شهیدپرور شهر مرودشت در دوره سوم و چهارم شورای اسلامی شهر

    محمدعلی خسروی

     

     

     

     




    نظرات بینندگان
    نجفقلی لسانی پور  با سلام و خسته نباشید به برادر مهندس خسروی . ما بوجود چنین عضو شورای شهر که مدافع حقوق برحق مردم این شهراست افتخار میکنیم و دوست داریم در شهری که زندگی میگنیم حتی کارمندان ادارات و نهادها همه بومی و محلی باشند تا مهاجری از شهر دیگری. آفرین و صدالبته سخنان گهربارشما منطقی و قابل فهم برای مردم این شهر است و خواهش میکنیم که جلو چنین تخلفات را حتما بکمک دیگر دوستان بگیرید حتی بقیمت عزل و برکناری افراد خاطی. شهروند کوچک همه نجفقلی لسانی پور
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1713
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari