صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • گزارش تصویری: به مناسبت روز کارگز
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس در بخش بانوان
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس
  • گزارش تصویری: جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت
  • کاهش هفتاد و دو درصدی ابتلا به سالک در سال گذشته
  • ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت زنده‌گیری شدند
  • مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور به ورزشکار دختر مرودشتی رسید
  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • با کسب ۹ نشان طلا،نقره و برنز آینده سازان کشتی مرودشت بر سکوی دوم فارس ایستادند
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم غاصب کودک کش بود
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در شهرستان مرودشت
  • دیدار صمیمی مدیران با مردم، در مسجد الزهرا (س) مرودشت
  • رها سازی آب سد درودزن به منظور حمایت از تولید و کشاورزان مرودشت
  • حجاب وعفاف در جامعه باید نهادینه شود
  • چهار وزنه‌بردار فارسی در لیست جدید تیم ملی بزرگسالان ایران
  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  •  

     


    تذکر کتبی برومندی به وزیر صنعت

     
    2010
    :كد
    چهارشنبه 16 بهمن 1392

    تذکر برومندی و ۱۶ نماینده دیگر به وزیر صنعت معدن و تجارت عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان را به مسئولان اجرایی کشور قرائت کرد. به گزارش خبرگزاری...



    عضو هیأت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان را به مسئولان اجرایی کشور قرائت کرد.               

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس امروز (سه شنبه۱۵ بهمن ماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد که به این شرح است:

    ۱۷ نماینده مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکری دادند مبنی بر اینکه با ورود هیأت تجاری و صنعتی فرانسوی دستاوردهای صنعتگران و دانشمندان ایرانی در زمینه خودرو تضعیف نشود.

    اسماعیلی نماینده مردم زنجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به عدم پیش‌بینی مکان‌های مناسب و لازم برای توزیع سبد کالا و به وجود آمدن صف‌های طولانی، همچنین پیش‌بینی نشدن سبد کالا برای روستائیان و کارگرانانتقاد کرد.

    کوچکی‌نژاد نماینده رشت نیز از وزرای راه و شهرسازی و کشورخواست تا با توجه به برف سنگین در گیلان ، امکانات راه و تجهیزات شهرداری را فراهم کند.

    وی همچنین از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواست تا با توجه به برف سنگین در گیلان و مازندران و مسدود شدن جاده‌های روستایی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در روستاها را عقب بیندازد.

    خان محمدی نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس به رئیس جمهورنسبت به ضرورت دستور مبنی بر رعایت مقررات در تخصیص سبد کالا و رفع مزاحمت‌ها برای مردم در نحوه توزیع آن که ایجاد صف‌های طولانی کرده استتذکرداد.

    نگهبان سلامی نماینده خواف به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار نظارت بیشتر بر خبرگزاری‌ها به ویژه خبرگزاری گفتارنیوزشد.

    ذوالانوار، جعفرپور، نادران، رضایی، فریدونی، هاشمی، نجابت، قاضی‌پور، دوگانی، بذرپاش، محجوب، سلیمی، دامادی،‌ فولادگر، اسماعیلی، حسینیان، برومندی نمایندگان شیراز، لارستان، تهران، جهرم، فیروزآباد، تهران، ارومیه، فسا، تهران، محلات، ساری، اصفهان، سروستان، تهران و مرودشت به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکری دادند مبنی بر اینکه با ورود هیأت تجاری و صنعتی فرانسوی دستاوردهای صنعتگران و دانشمندان ایرانی در زمینه خودرو تضعیف نشود

    ثروتی نماینده بجنورد به وزیر کشورنسبت به تسریع در انتخاب انتصاب معاونت برنامه‌ریزی استانداری خراسان شمالی به ویژه نیروی توانمند استان و جلوگیری از عقب‌افتادگی این استان همچنین رعایت قوانین مصوب مجلس در انتصابات و سیاسی نکردن مدیرانی که به موجب قانون مدیر غیرسیاسی هستندتذکر داد.

    عبادی نماینده بیرجند نیز به وزیر تعاون، کار، رفاه اجتماعی نسبت به عدم توزیع عادلانه سبد کالا و روش نامناسب توزیع آنانتقاد کرد.

    زاهدی، فتاحی وسلیمانی نمایندگان کرمان، شهر بابک و تهران به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکری داد مبنی بر این که تجدیدنظر در شیوه توزیع سبد کالا برای جلوگیری از ازدحام جمعیت و ایجاد صف‌های طولانی که سوژه رسانه‌های داخلی و خارج از کشور شده است

    کارخانه نماینده همدان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار تحول در ضوابط ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها به منظور ایفای نقش برجسته دانشگاه‌ها در توسعه نوین علمی و صنعتی کشورشد.

    وی همچنین به وزیر امور و اقتصاد دارایی نسبت به جلوگیری از نابسامانی پیش آمده در اجرای قانون ارزش افزوده کالا و خدمات در جهت جلوگیری از گرانی و حمایت از مصرف کنندگانتذکر داد.

    کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  خواست تا از اجرای طرح احیای انجمن‌های مسأله‌دار سیاسی در دانشگاه‌ها و برگزاری اردوها مختلط و اجرای کنسرت‌های موسیقی در فضاهای علمیجلوگیری کند.

    طبیب‌زاده نوری نماینده تهران در قالب تذکر کتبی سوالی را از رییس جمهور پرسید مبنی بر اینکه آیا به نظر شما دانشجویی که در فعالیت‌های ضدنظام در آشوب‌های خیابانی دستگیر شده و یا فساد اخلاقی دارد قید دانشجو بودن ملاک برائت او از جرائم فوق است؟

    رسایی نماینده تهران نیز نسبت به اتخاذ ادبیات نامناسب از سوی رئیس جمهور خطاب به منتقدان توافق‌نامه ژنو که آنها را بی‌سواد خواندند در حالی که رئیس قوه قضائیه، برخی از علما، برخی از نمایندگان مجلس و نخبگان دانشگاهی از این توافق‌نامه انتقاد می‌کنندبه رئیس جمهورتذکر داد.

    وی همچنین از وزیر امور خارجه خواست تا دلیل اتخاذ مواضع دوپهلو و گاها صریح مورد علاقه اسرائیل غاصب از جمله تائید افسانه هلوکاست و عدم ارتباط به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی جمهوری اسلامیرا اعلام کند.

    نیازآذری و ناصری نمایندگان بابل به وزیر کشورنسبت به ایجاد نظم در جهت دریافت سبد کالا و به وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی: عدم توجه به اقشار آسیب‌پذیر به ویژه روستائیان،‌کشاورزان و ‌کارگران در سبد کالاتذکر داد.

    سجادی نماینده سرخس نیز از وزیر راه و شهرسازی خواست تا توجه ویژه به ساخت راه رضویه به طول ۳۸ کیلومتر داشته باشد.

    وی همچنین به وزیر نیرونسبت به توجه ویژه و کافی برای ساخت سدی بر رودخانه مرزی کشف رودتذکر داد.

    رضایی نماینده جهرم از وزیر نفت خواست تا در گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیهتسریع کند.

    کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور تذکر داد و گفت: به چه علت شهر سنگر وسایر شهرها با گذشت چندین ماه از استقرار شورای شهر هنوز شهردار ندارند؟

    درویش‌پور نماینده ایذه و باغ‌ملک در تذکری به رئیس جمهورخواستار دستور رسیدگی فوری به حوادث دلخراش غرق شدن ماشین و مسافر در سد کارون ۳شد.

    وی همچنین  از وزیر جهاد کشاورزی خواست تا طرح‌های کشاورزی و باغداری در شهرستان‌های ایذه و باغ‌ملک با توجه به وجود شرایط مناسب این منطقهاجرا کند.

    وی همچنین به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به لزوم برنامه‌ریزی جهت رونق صنعت در مناطق محرومتذکر داد.

    نقوی‌حسینی نماینده ورامین به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به اینکه روش غلط توزیع سبد کالا و بی‌عدالتی در توزیع که باعث تحقیر مردم شده استتذکر داد.

    ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی نسبت به لزوم توجه سازمان تأمین اجتماعی به مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان در شهرستان مبارکه  وبه وزیر نیرو نسبت به لزوم توجه به مشکلات حوزه برق شهرستان مبارکهتذکر داد.

    وی همچنین در تذکری از رئیس جمهورخواست تا علت رفتارهای دوگانه و تبعیض‌آمیز سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در برخورد با صنایع آلاینده را بررسی کند.

    ایرانپور همچنین از وزرای اطلاعات و کار، رفاه و تعاون اجتماعی خواست تا در پاسخگویی به مکاتبات نمایندگانتسریع کنند.

    بیرانوند نماینده بروجرد از رئیس جمهور خواست مشروح مذاکرات ژنو به اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس و ملت ایران جهت جلوگیری از سوءاستفاده افراد کم‌سوادارایه کند.

    ندیمی نماینده لاهیجان وسیاهکل از رئیس جمهورخواست جهت قدردانی و تشکر اززحمات راهداران، امداد و نجات، شهرداری‌ها جهت کمک به مردم و گرفتاران در برخی حوادثاقدام کند.

    در ادامهمنوچهری نماینده پاوه به وزیر کشور نسبت به تسریع در رسمی شدن و تردد مسافران از مرز پاوه با توجه به درخواست عمومی مردم و نظر مساعد مسئولینتذکر داد.

    حسینی‌صدر نماینده خوی به وزیر کشورنسبت به تسریع در رسیدگی به مشکلات روستاهای حوزه انتخابیهتذکر داد.

    جلیلیان نماینده اسلام‌آباد به رئیس جمهور نسبت به عدم اشتغال جوانان تحصیلکردهتذکر داد.

    خصوصی‌ثانی نماینده صومعه‌سرا از رئیس جمهورخواست به وزرای ذی‌ربط جهت بررسی سریع به وضعیت آسیب‌دیدگان برف و بازگشایی راه‌های شهرستان صومعه‌سرادستور قاطع صادر کند.

    نوروزی نماینده علی‌آباد کتول به رئیس جمهورجهت بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر کارمندان، کارگران و بازنشستگان از سبد کالا، همچنین ترمیم حقوق و عیدی کارگران،‌کارمندان، فرهنگیان و بازنشستگان با توجه به تورم بالای سال‌های اخیرتذکر داد.

    سادات ابراهیمی نماینده شوشتر به وزیر نیرو نسبت به عدم تأمین اعتبار جهت حل مشکل آب شرب شهرها و روستاهای حوزه انتخابیهتذکر داد.

    هاشمی نخل‌ابراهیمی نماینده میناب، رودان، جاسک و بشاگرد به وزیر کشور و بنیاد مسکن تذکر داد و خواستار توجه و رسیدگی بیشتر به وضعیت زلزله‌زدگان اخیر بشاگرد و جبران خسارات وارده به منازل مسکونی و راه‌های ارتباطی و تسریع در بازسازی منازل مسکونی و تأسیسات عمومیشد

    حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به تعطیلی دانشکده فنی و مهندسی مرند علیرغم داشتن بودجه و تخلف دانشگاهتذکر داد.

    وی همچنین به وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی نسبت به بلاتکلیفی هتل ایرانگردی و جهانگردی شهر مرند که از شش سال پیش به بهانه نوسازی تعطیل شده است، همچنین عدم رسیدگی به مشکل کارگران کارخانه تبریز که بیش از ۳۰ ماه حقوق دریافته نکرده‌اندتذکر داد.

    خسته‌ بند نماینده بندرانزلی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تذکر داد و گفت: با توجه به برف سنگین در شهرهای گیلان و مازندران و تعدادی از شهرهای دیگر و عدم حضور جوانان برای دادن کنکور، درخواست تأخیر حداقل یک هفته‌ای برای امتحانات را داریم

    بیرانوند و رحماندوست نماینده بروجرد و تهران به رئیس جمهور نسبت به ضرورت ممانعت رئیس جمهور از حرف‌های تفرقه‌افکنانه مقامات دولت و کنترل آنانتذکر دادند.

    شفیعی نماینده ممسنی به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و گفت: چرا رئیس سازمان نوسازی مدارس به تعهد خود در بررسی وضعیت مدارس در مناطق مختلف عمل نمی‌کند؟

    حسن‌نژاد نماینده مرند به رئیس جمهور نسبت به عدم اجرای قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه بانک مرکزی جهت ساماندهی مؤسسات مالیتذکر داد
     


    منبع:خانه ملت



    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1398
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari