صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • گزارش تصویری: به مناسبت روز کارگز
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس در بخش بانوان
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس
  • گزارش تصویری: جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت
  • کاهش هفتاد و دو درصدی ابتلا به سالک در سال گذشته
  • ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت زنده‌گیری شدند
  • مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور به ورزشکار دختر مرودشتی رسید
  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • با کسب ۹ نشان طلا،نقره و برنز آینده سازان کشتی مرودشت بر سکوی دوم فارس ایستادند
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم غاصب کودک کش بود
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در شهرستان مرودشت
  • دیدار صمیمی مدیران با مردم، در مسجد الزهرا (س) مرودشت
  • رها سازی آب سد درودزن به منظور حمایت از تولید و کشاورزان مرودشت
  • حجاب وعفاف در جامعه باید نهادینه شود
  • چهار وزنه‌بردار فارسی در لیست جدید تیم ملی بزرگسالان ایران
  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  •  

     


    جوابیه شهردار مرودشت به مطلب همه شهرداران احتمالی

     
    1449
    :كد
    دوشنبه 28 مرداد 1392

    در پی درج خبری مبنی بر«همه کاندیدا های احتمالی شهرداری مرودشت به روایت خوشه مرودشت» غلامعلی خسروانی شهردار مرودشت متنی را برای این سایت ارسال کرده اند که در زیر مشاهده می فرمایید:



     

     

    در پی درج خبری مبنی بر«همه کاندیدا های احتمالی شهرداری مرودشت به روایت خوشه مرودشت» غلامعلی خسروانی شهردار مرودشت متنی را برای این سایت ارسال کرده اند که در زیر مشاهده می فرمایید:

    جناب آقاي شهبازي

    سلام عليكم

     خوشحالم كه ديدگاه شهروندان عزيز به توانايي نيروهاي بومي خود روي آورده و اعتقاد پيدا كرده ايم كه در شهرمان افراد توانمندي هستند كه مي توانند سكان اداره امور اين شهر و شهرستان بزرگ را به عهده بگيرند. اين خود باوري را به همه تبريك مي گويم .

     

    بسياري از نيروهاي مرودشتي هستند كه مسئوليتهاي بزرگي را در اقصي نقاط ميهن عزيزمان عهده دار هستند و شهروندان مرودشتي از ايشان شناختي ندارند .

     

    البته فهرستي كه درسايت درج شده است ، نظر متوليان سايت است و تا كنون اعضاي منتخب شوراي اسلامي دور چهارم ليستي را تأييد نكرده اند .

     

     

    جناب شهبازي!

    آقاي مهندس بادآهنگ به اعتقاد بنده نيز شهردار توانمند و خوش فكري بود و دوستي اينجانب با ايشان هم اكنون نيز ادامه دارد و مي دانم وي از مطالب بنده ناراحت نخواهند شد چون مي خواهم دوران تصدي ايشان را با دوران خودم قدري قياس كنم. اقدامات خوبي در زمان مسئوليت آقاي بادآهنگ انجام شد ولي جناب شهبازي آقاي مهندس بادآهنگ در دوران شهرداري خود پشتيبان ، حامي و همراهي چون بنده به عنوان رئيس وقت شوراي اسلامي و برخي اعضاي شوراي دور دوم را داشت كه در تمام امور حمايت گر ايشان بود .

     

    نمونه حمايت هاي اينجانب از آقاي بادآهنگ احداث تقاطع غيرهمسطح معلم بود كه با قاطعيت تمام عرض مي كنم اگر حمايت و استقامت و اقتدار اينجانب به عنوان رئيس وقت شوراي اسلامي شهر نبود و در مقابل مسئولين ارشد وقت شهرستان ايستادگي نمي كردم اين پروژه در نطفه خفه مي شد و اجرا نمي گرديد تعامل با معاون وقت عمراني استانداري آقاي دباغ طي جلسه اي با حضور تني چند از اعضاي شورا و شهردار اين پروژه در مسير اجرا قرار گرفت.

     

    در زمان خاكبرداري ميدان معلم آقاي بادآهنگ در سفر خارج از كشور به سر مي برد و مرحوم هاشم عليمردانه جانشين وي بود و به اصرار نماينده وقت ، فرماندار وقت و معاون امور عمراني دستور توقف كار را دادند ولي بنده با قاطعيت تمام اعلام كردم بنده رئيس پارلمان شهر هستم و اجازه نمي دهم پروژه تعطيل شود .

     

    در اجراي پروژه تعريض محور شهرك مهديه نيز تنش هاي فراواني داشتيم كه بعضي خواص با اين پروژه مخالفت كردند. در اين پروژه نيز بنده و برخي اعضاي شوراي دوم بدليل اهميت موضوع و حوادثي كه در محور پيش آمده بود و منجر به كشته شدن تعداد زيادي از همشهريان شده بود بطور قاطع از شهردار حمايت كرده و پروژه را اجرا نموديم.

     

    در اجراي پل دوم خان (شهداي گمنام ) و تعريض مسير به اتفاق تعدادي از اعضاي محترم شوراي دوم با مدير كل راه و ترابري وقت مذاكره نموده و پس از اعلام عدم همكاري ايشان در اجراي پروژه قاطعانه در شوراي شهر تصميم به تعريض و احداث پل دوم گرفتيم. كه خود بنده مستقيماً همكاري نموده و ضمن مذاكره با مالكين در اجراي پروژه همكاري جدي داشتيم.

     

    اين مطالب را عرض كردم كه بگويم بنده و برخي اعضاي شوراي دوم در تمام امور همراه و يار و ياور شهردار وقت آقاي مهندس باداهنگ بوديم ، ولي آيا اين اتفاق در شوراي سوم و شهرداري بند نيز افتاد ؟ برخي اعضاي شوراي سوم از بدو شروع به كار بنده بناي مخالفت گذاشتند و با مخالفت خود كار شهردار، شهرداري و عملاً مردم را قفل مي كردند.

     

    در انتخاب آقاي بادآهنگ در شوراي دوم تنها كسي كه به ايشان راي مثبت نداد بنده بودم . يعني آقاي بادآهنگ با 6 رأي شهردار شد ولي به محض انتخاب ايشان تنها كسي كه بيشترين حمايت ها را از وي داشت بنده بودم كه مطمئناً اين موضوع را ايشان تأييد خواهند كرد . تاجايي كه حمايت بنده موجب نگراني و انتقاد دوستان اصولگرا شد.

     

    در شوراي سوم يكي از اعضاي محترم به بنده رأي نداده است ولي در طول دوران شهرداري اينجانب با اكثر برنامه هاي بنده مخالفت كرد. قضاوت را با مردم عزيز مي گذارم .

     

    البته نحوه اظهارنظر نسبت به دوازده نفر مورد نظر نيز منصفانه نبوده و گزينشي است.

     

    مثلاً دو نفر شهردار يك شهر مثل سيدان با دو تعريف متفاوت :

    در مورد آقاي سيد مختار اميري شهردار سابق سيدان گفته ايد : ايشان شهردار شهر كوچك سيدان بود و توسط شوراي آن شهر بركنار شد و به واسطه نماينده اسبق به سپيدان رفت اما در مورد آقاي مهندس چراغي شهردار فعلي سيدان نامي از كوچك بودن شهر سيدان به ميان نيامده و ايشان مورد تكريم شما قرار گرفته در صورتي كه ضمن احترام به آقاي چراغي كه ازدوستان بنده است و ايشان را شهرداري پرتلاش مي دانم آقاي سيد مختار اميري نيز در بدو مسئوليت خود اقدامات ارزشمندي انجام داد و به سهم خود تحولاتي ايجاد كرد.

     

    در مورد آقاي كياني گفته ايد ظاهراً وي از مهندسين عمران مرودشتي است در صورتي كه وي از معدود مهندسيني كه خيلي زودتر از ديگران كار محاسباتي ساختمانهاي بلند مرتبه را انجام داد و داراي كارشناسي ارشد بود . ( البته بعداً رزومه خود را ارائه نموده است ). در جاي ديگري گفته ايد بعضي افراد نامبرده تمايلي به شهردار شدن ندارند . ولي خسرواني مشتاق به شهردار شدن است. چگونه به اشتياق بنده پي برده ايد و دوستان ديگر به چه كساني جواب رد داده و عدم اشتياق و تمايل نشان داده اند؟ البته هر كس كه توفيق يابد به اين مردم خدمت كند بايد شاكر درگاه خداي متعال باشد.

     

     

    اما در خصوص اظهار نظري كه شما در رابطه با بنده حقير نموده ايد:

    اولاً آقاي شهبازي! بعيد است كه حضرتعالي به عنوان يك خبرنگار و صاحب نظر از رشته تحصيلي شهردارتان بي خبر باشيد رشته تحصيلي بنده مديريت دولتي است و قابل توجه شما بزرگوار اينكه وزارت كشور رشته هاي غير مرتبط را به سمت شهردار منتصب نمي كند .

    در خصوص اقدام نسنجيده در بركناري آقاي بهنام اسفندياري بايد عرض كنم اولاً بنده آقاي بهنام اسفندياري را دوست دارم و به شخصيت حقيقي ايشان احترام مي گذارم و وي را فردي مؤدب و با كمال مي دانم . اما نمي دانم آيا يك مدير حق جابجايي پرسنل خود را به صلاحديد ندارد ؟ و اين همه جنجال بايد هراه داشته باشد ؟ آيا شهرداري مرودشت درطول اين سه سال تنها بهنام اسفندياري كه نيروي قراردادي شهرداري مي باشد را جابجا و از پست خود بر كنار كرده است ؟ چرا نسبت به پرسنل رسمي شهرداري كه از مسئوليت خود بر كنار شدند هيچ اتفاقي نيفتاده است ؟

     

    آقاي بهنام اسفندياري هم مثل ديگر پرسنل شهرداري البته با اين تفاوت كه وي نيروي قراردادي است كه خود ايشان نيز به اين اقدام تمكين كردند و در جاي ديگر مشغول شدند.

     

    از طرفي عملكرد آقاي بهنام اسفندياري ضمن احترام به ايشان قوي تر و بيشتر از خود بنده و بسياري ديگر از پرسنل شهرداري و مديران عامل سازمانهاي شهرداري نبود . كارهايي كه ايشان انجام دادند با مشورت و هدايت اينجانب، هئيت مديره و شوراي سازمان بوده است در صورتي كه بيش از اقدامات تاكسيراني در سازمان اتوبوسراني و آتش نشاني نيز اتفاق افتاد.

     

    در اتوبوسراني اجراي كارت بليط ، سيستم GPS ، ايستگاه مكانيزه ، دوربينهاي مدار بسته ، دوربين هاي كنترل ترافيك و... اجرا شده ولي بجز اينجانب و فرماندار محترم كسي از آقاي كريمي مدير عامل اتوبوسراني با حجم مشكلات و تنش هايي كه در اين سازمان با توجه به تغييرات اقتصادي و حمل و نقل كشورحمايت نكرد.

     

     

    در رابطه با استيضاح اينجانب عرض مي كنم:

    استيضاح حق قانوني شوراي شهر است و در صورت تخلف شهردار و عدم رضايت شوراي شهر مي توان شهردار را استيضاح كرد. در صورتي كه بنده اولاً تخلفي نداشتم كه بخواهم استيضاح شوم . ثانياً ظاهراً استيضاح طرح سوال يكي از اعضاي شوراي بود ولي باطن استيضاح موضوع جابجايي بهنام اسفندرياري يعني سه سال خدمت صادقانه بايد فداي يك جابجايي قانوني شود؟

     

    اما برادر عزيز قدري انصاف داشته و عملكرد بنده و همكارانم را به اجراي تنها سه پارك خلاصه نفرماييد، اين ظلمي است كه به بنده و همكارانم مي شود. البته اين جمله (احداث سه پارك) را هم پس از تماس تلفني اينجانب اضاف و اصلاح نموديد.

     

    اگر بنده در طول 3 سال و چند ماه شهرداري فقط 3 پارك احداث كرده و شوراي شهر نيز به آن اكتفا كرده اند ، مردم مرودشت بنده را بايد از شهر اخراج كنند چون خيلي كم است .

     

    مردم شريف بدانند در اين سه سال عليرغم مشكلات فراوان اقدامات بزرگي در بخشهاي مختلف صورت گرفته كه برخي از اين اقدامات مي بايستي چهارسال پيش به پايان مي رسيد و به اين ميزان در دورانهاي گذشته كار نشده است كه انشاء اله در يك گزارش مدون به اطلاع شهروندان فهيم خواهد رسيد.

     

    البته بنده و هر مسئول ديگر آمده ايم براي مردم كار كنيم . هيچ منتي سر اين مردم عزيز نداريم و نمي توانيم داشته باشيم . مزد كارمان را در غالب حقوق و دستمزد در اين دنيا مي گيريم و اگر بيش از وظيفه كار كرديم خداي متعال پاداشمان خواهد داد.

     

    در پايان احترام مي گذارم به تمامي كساني كه از طرف شوراي منتخب دور چهارم كانديداي شهرداري مرودشت خواهند بود و آرزو مي كنم شخصي سكان مديريت شهر را بدست بگيرد و مجري برنامه هاي شوراي اسلامي دور چهارم شود كه لياقت و شايستگي خدمت به مردم فهيم و شهتيد پرور و ولايتمدار اين شهر را داشته باشد كه قطعاً همه افراد مد نظر اين چنين خواهند بود.

     

    والسلام

    غلامعلي خسرواني

     




    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1352
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari