صفحه اصلی   |   www.marvdashtnama.ir   |   

 

آخرین اخبار

  • گزارش تصویری: به مناسبت روز کارگز
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس در بخش بانوان
  • گزارش تصویری: مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان فارس
  • گزارش تصویری: جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت
  • کاهش هفتاد و دو درصدی ابتلا به سالک در سال گذشته
  • ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت زنده‌گیری شدند
  • مدال برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور به ورزشکار دختر مرودشتی رسید
  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • با کسب ۹ نشان طلا،نقره و برنز آینده سازان کشتی مرودشت بر سکوی دوم فارس ایستادند
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم غاصب کودک کش بود
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در شهرستان مرودشت
  • دیدار صمیمی مدیران با مردم، در مسجد الزهرا (س) مرودشت
  • رها سازی آب سد درودزن به منظور حمایت از تولید و کشاورزان مرودشت
  • حجاب وعفاف در جامعه باید نهادینه شود
  • چهار وزنه‌بردار فارسی در لیست جدید تیم ملی بزرگسالان ایران
  • پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش مرودشت به مناسبت عید سعید فطر
  • قدرت نمایی و تيراندازي با سلاح در روز 13 فروردين//دستگیری متهمین در مرودشت
  • بلاگرها از کدام خدا سخن می‌گویند؟
  • وقتی به بوی تعفن تورم عادت کرده ایم!
  • روز قدس تحقق نابودی اسرائیل و روز حیات اسلام است
  • گزارش تصویری: راهپیمایی روز قدس در مرودشت
  • تماشا کنید: ماجرای یک سرقت بزرگ / گوزن زرد ایرانی چگونه اسرائیلی شد؟
  • تخت جمشید با بیش از 290 هزار بازدید در رتبه دوم توجه گردشگران
  • ثبت بیش از ۱۷ هزار نفر روز مسافر در مدارس مرودشت
  • عکاسی حیرت انگیز یک خلبان
  • تفرجگاه تنگ بستانک(بهشت گمشده) کامفیروز شهرستان مرودشت به میراث فرهنگی فارس واگذار شد
  • اول، بساط دلالی باید جمع شود
  • وابستگی مجامع بین المللی به غرب دلیل سکوت در برابر جنایات رژیم غاصب می باشد
  • دادستان شهرستان مرودشت از برخورد جدی و قانونی با پدیده گران‌فروشی و کم فروشی در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی مرودشت خبر داد.
  •  

     


    همه کاندیدا های احتمالی شهرداری مرودشت

    نويسنده - خبرنگار: مختار شهبازی

     
    1417
    :كد
    يك شنبه 20 مرداد 1392

    برخی کاندیداهای احتمالی شهرداری مرودشت در چهارمین دوره شورای شهر که نام آنها در بین عموم مردم و خواص سیاسیون به گوش می رسد به قرار زیر است.



     

    به گزارش سایت خوشه مرودشت برخی کاندیداهای احتمالی شهرداری مرودشت در چهارمین دوره شورای شهر که نام آنها در بین عموم مردم و خواص سیاسیون به گوش می رسد به قرار زیر است.
     

    1- حمیدرضا باد آهنگ

    به گواه اکثریت مردم مرودشت و کارشناسان حوزه شهری و پروژه های عمرانی، وی موفق ترین شهردار مرودشت بوده است .با جرات و جسارت مثال زدنی در حوزه شهری پروژه های عمرانی خود را به ثمر می رسانید.
    تعریض محور میدان معلم- تخت جمشید و تعریض محور میدان عاشورا- پل خان، احداث بولوار عریض وطویل و لوله گذاری کانال مشمئز کننده 60 متری و احداث تقاطع غیر هم سطح معلم و احداث پل دوم خان(شهدای گمنام) بروی رودخانه کر،احداث بولوار 30 متری شهید چمران  از مهم ترین پروژه هایی بود که این شهردار کارآمد و جسور از خود به یادگار گذاشت.
    وی به سبب کفایتی که داشت در مقطعی دیگر نیز از سوی شورای سوم به صندلی شهرداری نزدیک شد اما استانداری صلاحیت وی را تایید نکرد تا مرودشت از داشتن شهرداری کارآمد محروم شود.وی متولد شهر کازرون و به سبب پایگاه اجتماعی خوبی که در بین مردم این شهر داشت در انتخابات مجلس شهر کازرون برگ برنده ای برای دیگر کاندیدا ها بود.
    برخی از اعضای شورای چهارم به سبب مقبولیتی که وی در میان مردم مرودشت دست یافته است تمایل به انتخاب او دارند اما از عواقبی که دامن گیر وی در دور سوم شد هراس دارند.
    2 -چنگیز نجاتی
    تنها عضو شورای شهر که از بدو شکل گیری این نهاد اجتماعی و پارلمان شهری بدون وقفه عضو شورا بوده است.وی دارای تجارب ارزشمندی درمدت 14 سال عضویت خود در شورا است و در بیشتر سال های شورای دوم و سوم ریاست این نهاد اجتماعی را به عهده داشته است و به جرات می توان گفت که وی به امور شهرداری و شورای شهر مرودشت تسلط کامل دارد. وی دارای پایگاه اجتماعی مقبولی در بین مردم و جوانان شهر است و با انصراف از کاندیداتوری شورای چهارم از تعدادی از کاندیداهای جوان حمایت کرد  و اکنون با تجارب ارزشمند و شناختی که از مجموعه شهرداری دارد از بخت های جلوس برصندلی شهرداری است و از بخت خوبی نیز برخوردار است.نجاتی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و کارمند دادگستری مرودشت است. اخبار موثق حاکی از آن است که وی به دنبال تحصیل در مقطع دکترای حقوق می باشد. لازم به ذکر است حمایت قاطع چنگیز نجاتی از چند نفر از منتخبین شورای چهارم موجب شده که موافقین و مخالفین جدی داشته باشد
    3-حسین عمادی
    کارشناس ارشد عمران و از اعضای مشهور نظام مهندسی مرودشت که در میان ناباوری همگان از شورای چهارم باز ماند به سبب دوستانی که در شورا دارد از بخت های جدید این صندلی داغ است ،وی که در صورت انتخاب احتمالی به سبب نداشتن تجربه پست های اجرایی و مدیریتی کار سختی در پیش دارد به آسانی قابل انتخاب برای این صندلی پر چالش نیست.
    4-دکتر محمد رضا رضایی
    رئیس موفق،بومی و جوان  دانشگاه آزاد مرودشت که پس از آنکه حمایت علنی از شبانپوردر انتخابات مجلس از خود نشان داد مورد نقد اطرافیان نماینده جدید قرار گرفت.
    وی دارای مدرک دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان است و به عقیده عموم مردم فردی لایق با مدرک کاملاً مرتبط برای پست شهرداری مرودشت است.
    وی در مقطعی نیز از کاندیدا های شورای شهر شیراز جهت پست شهرداری شیراز بود و حتی به این صندلی نیز نزدیک شد و برنامه مدون و چشم نوازی ارائه داد که تمجید برخی از اعضای شورای شیراز را در بر داشت.
    بر اساس برخی شنیده ها وی تمایلی جهت تصدی این پست ندارد و در صورت تمایل شورا نیز انگیزه ای جهت ورود به این مکان پر از چالش ندارد.
    5- عابدین عمادی
    کارشناس ارشد شیمی و رئیس موفق دانشگاه پیام نور و رئیس هیات والیبال مرودشت از دیگر نام هایی است که جهت این پست به گوش می رسد.
    به سبب همفکری که با نماینده دارد از حمایت کامل وی نیز برخوردار است در صورت انتخاب احتمالی در حل مشکلات شهرداری نماینده را در کنار خود دارد.
    گرچه از تجربه بالای وی و کارنامه موفق مدیریتی عمادی در پیام نور می توان به عنوان یک اهرم مثبت یاد کرد اما از تعلق خاطر وی به پست های علمی و آموزشی بیشتر سخن به میان است و از عدم تمایل وی به صندلی پر تنش و چالش زای شهرداری سخن هایی نیز به گوش می رسد.
    6-مختار امیری
    شهردار سابق شهر کوچک سیدان که حدود یکسال پیش توسط شورای شهر سیدان از کار برکنار شد و با توجه به مقبولیتی که در بین ستاد مهندس قبادی داشت و به گفته برخی با توصیه ستاد قبادی به شهرداری سپیدان جلوس کرد و اینک با توجه به اینکه چند نفر از اعضای شورای چهارم به ستاد مهندس قبادی تعلق خاطر دارند از کاندیدا های پست شهرداری است. وی در بین عموم مردم دارای جایگاه خاصی نیست که بتوان وی را به کاندیدا های دیگر ترجیح داد اما برخی از فعالین ستاد قبادی به شدت برای شهردار شدن وی فعال هستند.
    7- کیان کیانی
    ظاهرا وی از مهندسین عمران مرودشتی است و عضو نظام مهندسی مرودشت به شمار می رود و از جدید ترین نام هایی است که جهت پست شهرداری به گوش می رسد.احتمالا به واسطه دوستانی که در شورا دارد نامش به گوش خورده است از پیشینه وی اطلاع دقیقی در دست نگارنده این مقاله نیست اما بعید است شهرداری پر تنش و چالش را به دست کسی داد که عموم مردم هیچ گونه اطلاعی از وی در دسترس ندارند و فاقد هرگونه سابقه اجرایی و مدیریتی در شهرداری است.
    8-عبدالرسول باصری
    برادر همسر یکی از اعضای شورای شهر چهارم و رئیس اداره راه و شهر سازی پاسارگاد دارای مدرک کارشناسی عمران است.نام وی در مقاطعی به گوش خورد و از تمایل داماد وی به او زمزمه هایی بود.
    انتخاب وی به شهرداری با توجه به تجربه اندک وی و تعلق خاطری که به یکی از اعضای شورای چهارم دارد از مهم ترین سد هایی است که انتخاب وی را دچار مشکل می کند.
    گرچه این عضو شورا در رسانه ها برخی انتخاب ها را تکذیب کرد اما کدام عضو شورا از انتخاب برادر همسر خود به پست شهرداری ناخشنود است که.....
    9- بهنام اسفندیاری
    مدیر عامل موفق و جوان تاکیسرانی مرودشت که دارای مدرک کارشناس ارشد حقوق عمومی می باشد با عملکرد تحسین برانگیزی که در تاکسیرانی داشت،مورد رضایت جامعه بزرگ تاکسیداران و عموم مردم است.
    وی با راه اندازی چند خط جدید از جمله شهید چمران و بولوار امام علی و خط شهید صدوقی بارقه هایی از امید را به اهالی محروم این نقاط بازگرداند.
     ساماندهی ستاد بار مرودشت و راه اندازی تاکسی بیسیم در شهر و کسب عنوان تاکسیرانی برتر به همراه دو کلان شهر ارومیه و ساری از دیگر موفقیت های وی به شمار می رود.
    از توصیه برخی از معتمدین به اعضای شورا در جهت حمایت از وی جهت پست شهرداری سخن هایی به گوش می رسد اما وی پذیرش پست شهرداری را رد کرده و تصمیم بر ادامه تحصیل در مقطع دکترای حقوق دارد.
     10- محمد رضا استواری
    شهردار موفق سابق جهرم که در مقطعی در شورای سوم به صندلی شهرداری نزدیک شد اما توسط استانداری رد صلاحیت شد تا به همان راهی رود که باد آهنگ رفت.
    به سبب قرابت فامیلی که با یکی از اعضای شورای شهر چهارم دارد نام وی به گوش می رسد و از حمایت این عضو برخوردار است .به سبب تجربه ای که در شهرداری جهرم برای خود دست و پا کرده است تعلق خاطری را که به یکی از هم قبیله ای های خود دارد  پوشش می دهد،وی در بین عموم مردم مرودشت دارای جایگاه نسبی می باشد.
     11 -غلامعلی خسروانی
    شهردار فعلی شهر مرودشت که پس از طی ماراتن انتخاب سه شهردار کارامد و باتجربه از سوی شورای شهر سوم و مُهر عدم صلاحیت از سوی استانداری فارس که حرف و حدیث های فراوانی نیز در بر داشت با رایزنی بسیار بر صندلی شهرداری دومین شهر استان تکیه زد. لازم به ذکر است خسروانی دارای مدرک علوم تربیتی و پرورشی است.
    خسروانی در روزهای آخر شورای سوم بهنام اسفندیاری مدیر عامل موفق و خوش اخلاق تاکسیرانی را به 'گفته برخی به طور غیر قانونی و به قصد انتقام از برادر وی که در هفته نامه انتهای زاگرس مطلبی بر علیه وی به چاپ رسانده بود، برکنار کرد که این از نکات منفی دوران صدارت وی در شهرداری در رسانه ها لقب گرفت و شورای سوم تا استیضاح او پیش رفت که با وساطت برخی منتفی شد اما غلامعلی خسروانی در  رسانه های مرودشت به نوعی استیضاح شد. شنیده ها حکایت از آن دارد که اعضای شورای چهارم علاقه ای به انتخاب خسروانی برای شهرداری ندارند اما برخی منابع می گویند که خسروانی نسبت به این امر بی میل نیست در حالی که ماموریت وی نیز از سوی آموزش و پرورش در شهرداری خاتمه یافته است.
    عملکرد وی در دوران مدیریت شهرداری به شدت مورد نقد رسانه ها به ویژه یکی از هفته نامه ها قرار گرفت .وی در دوران مدیریت خود به رغم بدهی بسیار زیاد شهرداری چندین پارک به سرانه فضای سبز شهرداری اضافه کرد که بجای خود قابل تقدیر است.
    12-ابوذر چراغی
    شهردار جوان شهر سیدان که مدت یکسال باعث تحولی در این شهر کوچک شده است و از اعضای نظام مهندسی مرودشت است و به سبب داشتن دوستان هم صنفی در شورا از کاندیدا های احتمالی نیز می باشد.
    وی عنوان شهردار برتر کشور در بین شهرهای کم جمعیت را با خود یدک می کشد گرچه انتخاب وی کمی سخت به نظر می رسد اما اگر وی را در مجموعه شهرداری مرودشت در پست غیر از شهردار دیدید تعجب نکنید.

     


    منبع:خوشه مرودشت



    نظرات بینندگان
    ارسال نظرات
    نام
    ایمیل
    نظر*  
    کد امنیتی جمع 4 با 4
     

      - نظراتی که به پیشرفت و تعمیق بحث کمک می کنند در مدت کوتاهی پس از دریافت به نظر دیگر بینندگان می رسد.
    - نظرات حاوی الفاظ سبک یا هرگونه توهین، افترا، کنایه یا تحقیر نسبت به دیگران منعکس نمی ‏شوند.

     

     

     

     
     
    +تبلیعات در سایت مرودشت آنلاین با تعرفه های استثنائی - 09394084008
     
    1326
     
       
      logo-samandehi

    صفحه اصلی

    مدیریت سایت

    ارتباط با ما

    خبرنامه

    ایمیل

    آرشیو

    جستجو

    پیوند ها

    سفارش تبلیغات

    RSS

     

    بهترین نمایش در 768*1024     |    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مرودشت آنلاین می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.    |    طراحی و تولید: H. Mokhtari